Klachtenregeling

Compliment of suggestie?

Wij horen het graag van u.

Niet tevreden?

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanner wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Ga in gesprek met ons

Praat erover met ons. Wij vinden het als huisarts maar ook als doktersassistent en praktijkondersteuner belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen. U kunt contact opnemen met onze interne klachtenfunctionaris mw. Miranda van Zwam. 

Klachtenfunctionaris

De externe klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. (NB: De waarnemend huisarts is met een eigen klachtenregeling ook aangesloten bij SKGE). De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van SKGE. 

Geschilleninstantie

Als u ook met hulp van de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris(jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vindt u op:

SKGE.nl

Indien u vragen of opmerkingen heeft over de organisatie van de huisartsenzorg in onze praktijk, dan horen wij dat graag.